יום שישי, 5 בדצמבר 2014

על פי תנועת הרכבות...

4-5 דצמבר 2014

יש הרבה הונקונגים בהונג קונג...

נתחיל בהתחלה... הטיסה של אלעל להונג קונג עברה... יש... רבע דרך מאחורינו...
אז נכון זה לא פיקניק מפנק אבל זה עובר. היה לנו מזל גדול שהילוש נרדמה לדי הרבה זמן...ועשתה לניב נמק ברגל...
אבל עבר לה... ולו.
בסה"כ היה למעיני והילה מצב רוח די טוב... עד שבסוף מעיני קצת איבד את זה,אבל ממש בקטנה.
אייל אחי דאג לנו מרחוק לפינוקים (תודה רבה). דאגו לנו והביאו לנו לקרוא וחטיפים... וגולת הכותרת היתה שמעיני נכנס באמצע הטיסה לקוקפיט והתלהב מכל המנורות והלחצנים. הוא חזר עם חיוך מרוח מאוזן לאוזן... את האמת קינאתי... גם אני רוצה!!!

הגענו להונג קונג בצהריים, לקחנו מונית משדה התעופה שנמצא על אי שנקרא lantau,למלון שלנו שנמצא באי הונג קונג.
המונית היתה חוויה בפני עצמה... הנהגוס היה הודי, עם ריח של הודו, והנסיעה שהיתה אמורה להיות 40 דקות לקחה שעה ורבע כי יש בהונגקונג עכשיו מפגינים שמפגינים בעד הדמוקרטיה...אז  ישבנו עוד קצת (כי במטוס לא הספיק לנו).ומעיני אמר "מה זה עוברים פה מפקק לפקק".
אבל הנוף הנשקף מעבר לחלון ריתק את כולנו. נמל ענקיסטי עם מכולות של מרסק (לגיל) והמון גורדי שחקים ומכוניות בלי סוף... הילוש שרה שירים מעיני שאל שאלות. והגענו למלון fleming ברחוב fleming.. ממש נחמד, השירות מדהים.
בחלונות הראווה מציגים עופות צלויים למכירה והילה מראה למעין את "עוף חיות הבר" שיש פה. ושניהם אומרים ביחד "איכס"

כדי לא ללכת לישון בצהרי היום ואח"כ לא להירדם בלילה...יצאנו להסתובב בעיר. לקחנו מעבורת לkowloon (החלק שמחובר לסין). (עבר בשלום= אף אחד לא הקיא)
הסתובבנו קצת, אכלנו במסעדה איטלקית והתיישבנו לראות את המופע שכולם המליצו לנו עליו, מופע האורות של האי הונג קונג.
בשעה שמונה בדיוק.... אחרי שהספקנו להנות מגשם זרזיפי, הילוש על הידיים- כתפיים, עייפות החומר, ולגרד פינלה נפילה מרשימה של מעיני על הברך...(לילד שלום)... התחיל המופע המרשים. הילה נרדמת!!!
כל הבניינים מוארים בצורה מרשימה עם ספוטים לשמיים לפי מקצבים של מוסיקה... באמת מקסים!!!
אחרי רבע שעה מיצינו... התחלנו לנקר... ויצאנו בחזרה למלון.

ביום שישי בילינו ב ocean park, כדי להגיע אליו הלכנו טיפי ברגל, לקחנו רכבת תחתית ואוטובוס...
ללא ספק עובדת היום היתה ש: בלי ניב, ואסתר סביר להניח שיהודה ואני אולי היינו מגיעים לירח, אבל בטוח שלא ליעד...
אל אלוהים כמה אנשים, כמה רכבות, כמה מדרגות נעות, כמה... כמה... מהכל... עכשיו תכפילו!
כולם פה לבושים טיפ טופ, צבעים בשיער, אין שמנים (כמעט), והכי חשוב... על פי תנועת הרכבות (והתדירות שלהן) יש הרבה אנשים שגרים פה...
ב ocean park היה מקסים. בילינו יום שלם. אקווריומים מתחת למים, ראינו מופע דולפינים, דגים מכל הסוגים, המינים, הצבעים והגדלים. פנדות, קופים... עלינו ברכבל ארוך עם נוף לים, מדהים. (יש לשגר משלחת מהמצפה התת ימי באילת ללמוד משהו מהפארק הזה- בדחיפות).
בגלל הצפיפות... הילוש ומעין נתנו ידיים למבוגרים... לניב ולי. וכמובן... לסבא ולסבתא... הם דבוקים אליהם....(כצפוי).

טיפ יומי: אם אתם רוצים שלא יבחינו בכם, לא יסתכלו עליכם, ולא יצלמו אתכם בהונגקונג... אל תהיו ג'ינג'ים!

הילוש בארוחת ליל

קונים כרטיסים לרכבת התחתית

זה רק חלק מהצפיפות ברכבת התחתית

ב ocean park

כניסה ל ocean park

כל התמונות עם המים/דגים/דובי פנדה-/ומתקני הלונה פארק... מפארק האוקיינוס.

מבקשים לכתוב חוות דעת על המקום המקסים הזה.